maandag 3 maart 2008

Zomerrok

Dit weekend was het echt ideaal knutselweer, daarom maar aan het maken van een rok begonnen.Een aantal maand geleden had ik al bedacht hoe de rok eruit zou moeten zien, inspiratiebron zijn de aprons op de site van Craftygirls. Zaterdag het ontwerpje gemaakt, patroon getekend en zondag was ik druk met alles uitknippen en in elkaar zitten. Wonderbaarlijk genoeg heb ik alles in één keer goed aan elkaar genaaid... gaat nog wel eens fout :D Behalve de zoom aan de onderkant, die moet nog even overnieuw.

Dit is het resultaat


3 opmerkingen:

VANMARIEKE zei

Hoihoi, erg leuke rok heb je gemaakt zeg! Ben ik ook nog steeds niet zo handig in, kleding.... Toch maar weer eens proberen! Groet, Marieke (via CraftyGirls)

Anoniem zei

Hallo, leuke rok, jammer dat je de foto niet kunt uitvergroten.
Ik maak al mijn kleding zelf, alleen jassen koop ik meestal.
Ik vind het nog steeds leuk.
Zulke dingen zet ik op mijn andere blog, genaamd....GREIJNTJES.....
Dat is de blog voor hobby's en kleinkinderen, vakanties en zo.
Groetjes Thea

Janine zei

ja, ik ben hier goed aan het rondneuzen, dat merk je dus al, maar het bevalt me dan ook goed, ik zie dat op deze label al 2 van je wensjes verwezenlijkt zijn,is dat een strik opzij van je rok, het is neit zo goed te zien, maar wel een hele leuke rok. ga zo door zou ik zeggen, doei, moet de rest nog bekijken.