zondag 3 oktober 2010

Radiostilte

Zo... Daar ben ik weer.

Dit keer met wel een hele lange radiostilte, er zijn veel andere dingen die me bezig houden op dit moment, dus vandaar staat het "bloggen" op een laag pitje.
Gister ben ik met de fotogroep van mijn moeder naar Glasrijk Tubbergen geweest, een leuk glasfestival. Helaas zat het weer niet helemaal mee, het was gelukkig droog.
Onderstaand zie je twee foto's van kunstwerken van een glas in lood kunstenaar. Erg origineel is het object op de voorgrond, dat uit een halve kolom bestaat.
Ook de sixties auto's op de achtergrond zijn kanp vorm gegeven!





Afgelopen woensdag had ik bij het Lossers Kunstcollectief weer een avondje portretfotografie, er zijn weer veel mooie foto's uitgekomen en ik heb weer heel wat geleerd.
Na drie keer gedaan te hebben, blijkt het echt iedere keer leuker te worden, hieronder een van de vele foto's.

Nu duik ik de tuin is om nog even wat op te ruimen, door de extreme regen van laatst is alles verzopen en heeft eigenlijk bijna niets het meer goed gedaan. De grond is nu nog heel erg verzadigd met water. Er beginnen wel weer wat aardbeitjes te groeien, maar dat is ook bijna alles wat nog groeit en niet aan het rottingsproces onderhevig is geworden. Erg jammer, maar niets aan te doen...

Tot de volgende keer!!

Geen opmerkingen: