woensdag 5 mei 2010

De groentetuin

In de tuin begint alles flink te groeien, ook in mn nieuwe kasje doet alles het perfect.
De tomatenplanten die in april de vrieskou hebben overleefd doen het nu heel erg goed,
misschien mede dankzij mijn eigen gemaakte vloeibare brandnetelmest.
Zo dadelijk ga ik de Pak soi en mini krulandijvie maar eens buiten uitplanten, ik ben erg benieuwd wat dat gaat worden over een paar maand! De erwtjes komen ook zo langzamerhand eens een keer op, misschien heeft dat wat lang geduurd omdat de nachten koud waren...
Vorig jaar deed mijn kropsla het niet erg geweldig, geen idee waarom... Maar dit jaar groeit het erg goed. Voor de winter heb ik een baal met oude bieslook ergens in de tuin gegooid, een paar maand geleden heb ik dat onder gespit in de overtuiging dat die bieslook dood zou zijn, maar het komt weer boven de grond. Zie foto rechts in het midden.

Geen opmerkingen: