zaterdag 6 november 2010

Fröbelweer

Gister heb ik weer heerlijk gefröbelt, het resultaat is hieronder te zien.

De hele middag heb ik voor heb raam zitten wachten (en fröbelen) op een droog moment, zodat ik even snel naar de bibliotheek kon, tegen een uur of half 6 vond ik een gaatje. Ik ben helemaal droog overgekomen, richting dorp. Ik werd overmoedig en dacht behalve de bibliotheek dan ook maar even de Kruidvat, Hema en supermarkt mee te pakken. Daarom was terugweg minder succesvol, was ik maar alleen even snel naar de bibliotheek gegaan. Ons huis en het dorp zijn nog geen kilometer van elkaar verwijdert, toch heb ik het gepresteerd om totaal doorweekt thuis te komen... Bedankt herfst!!

Bij de Kruidvat kwam ik een pak met thema knutselpapier tegen, mooi dik papier met leuke prints en niet onbelangrijk, voor weinig geld... Wat kan de mensheid toch blij zijn met winkels zoals de Kruidvat en Action! Het is net een rommelmarkt, waar je af en toe een uniek exemplaar van het een of ander weet te scoren.


Geen opmerkingen: