vrijdag 10 december 2010

Een vrije dag

Vandaag geniet ik heerlijk van mijn vrije dag!
Ik heb altijd een heel lijstje met taken die ik mezelf toedeel op zo'n dag als vandaag:
De enorme stapel was weer eens wegwerken, dus wassen, ophangen, droge was in de kast doen;
De badkamer schoonmaken;
Schilderen;
In Photoshop een nieuwe winterbanner voor mijn blog maken;
Rustig de krant lezen met een kop koffie;
Sneeuw ruimen buiten;
Me verheugen op vanavond, want mijn vriend komt weer thuis uit Oostenrijk;
Naar de bibliotheek.

Tot nu toe heb ik een nieuwe banner gemaakt, zie boven... Eigenlijk is het mijn eerste experimentje. Aardig gelukt, al zeg ik het zelf....
Ik heb al een paadje sneeuwvrij gemaakt. Inspiratievol werkje :) Ik kwam tijdens het vegen op het idee op van de bevroren sneeuwplakaten harten te maken en die rond het huis neer te zetten.
Het heeft gister iets gedooid, tegelijkertijd is het gaan sneeuwen, waardoor er keiharde sneeuw ligt, die je in platen van de stoep kan scheppen. 
Ik lees net op http://www.weerstationlosser.nl/ dat dit borstplaatijs heet...
Zodra ik het kabeltje heb gevonden om de camera aan de pc te koppelen, zal ik wat foto's uploaden.
De badkamer is weer volledig ontsmet! En de eerste was is geassen, nu nog even ophangen, maar eerst even een boterham eten en de krant verder doorlezen en bekijken.

Vanmiddag dus even naar de bieb en een van mn schilderijen verder afmaken.

Translate the text above in English:
http://translate.google.com/#

Geen opmerkingen: