vrijdag 19 februari 2010

Lente

Een aantal weken geleden heb ik een klein beetje lente, vanuit de tuin, in huis gehaald.
Naast een potje met narcissen, zijn de takken, met de inmiddels gele bloemetjes, een zeer welkome gast in huis.

We hebben achter in de tuin een struik staan waar makkelijk een paar takken vanaf geknipt konden worden. Ik (of eigenlijk het hele huishouden inclusief gasten) heb er nu al weken lang plezier van en volgens mij blijft het maar bloeien.
Dus iets om te onthouden en volgend jaar ook te doen!!


3 opmerkingen:

Nina zei

Hi ;). You are actually the first non-skandinavian writing person to comment my blog. Så nice to know you occationally read my blog, although I know the translation provided by the Google system is a bit funny. Funny, but genial ;). My best regards from Norway. Have a nice weekend ;).

Emmas Verden zei

Hi to you ;)
thank you so much for your kind words..so nice to hear from you and that you like my shop :)

I wish you all the best..have a nice weekend!!!
Anne♥♥♥

Anoniem zei

Is altijd leuk, ja!!!

Zo'n eerste bloemetje! Ik heb dat ook jaren gedaan.
Maar ik heb de struik uit onze tuin gesodemieterd, hij neemt zoveel plaats in. En ik heb veel liever enkele andere planten op die plek staan!!

Groetjes Thea